Vásárlási feltételek
Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg az áruházban, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.
Vételár
Az árak forintban értendők. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre.
A vételár mindig bruttó ár, a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár. A vételáron felül a vásárlót terheli a szállítás költsége is.
Egyes termékeknél lehetőség van személyes átvételre. Erről érdeklődni a megrendelés előtt a megadott e-mail címen lehet.
Rendelés menete
- A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
- Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.
- Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
- Megrendelés
- Szállítási / Számlázási illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát akkor be tud lépni./
- Az adatok megadását követően a ” Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a termék színét illetően)
- E-mail-ben a megrendelés elküldését követően 48 órán belül visszaigazolást kap. Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a Vevőhöz az Eladónak felróható okból 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni.
- A beérkezett megrendelését minden esetben visszaigazoljuk.
- A megrendeléskor üzenetben vagy e-mail-ben küldött leírást az átutalás megérkezése után, a tényleges munka megkezdésekor olvassuk végig. Amennyiben félreérthető vagy nem teljesíthető a kérés, ezt e-mail-ben jelezzük.
- A leírást egy e-mailben tömören összefoglalva kérjük. Ha több e-mailben küldi el a leírást, nem vállalunk felelősséget a leírások teljesítéséért.
Egyedi gravírozott termékek rendelése
· Termékeinkhez a saját figuráinkat használunk
· Még a saját termékeinket sem másoljuk (más cégekét, kézművesekét pedig főleg nem), így kérlek, ne küldj fényképet arról, hogy melyik tetszett neked akár a mi oldalunkról, akár máséról. Így lesz minden termékünk – köztük a tiéd is – egyedi.
· Fa termékeink valóban fából készülnek, ezért lesz rajta erezet, színeltérés, esetleg lesz, ahol picit érdesebb a felület,stb. ezen nem tudunk és nem is szeretnénk változtatni, nekünk így tetszik.
· Alaposan gondold át, kiket szeretnél a termékre , hogy néznek ki, milyen szöveget tegyünk rá, stb., ezeket 1 emailben próbáld megfogalmazni, ellenkező esetben sajnos előfordul, hogy számodra fontos dolog lemarad
· Hosszú évek tapasztalatai alapján elmondhatjuk, hogy nem minden mutat jól a falapon, ilyen például a szemszín, a szemüvegkeret színe, melír a hajban, szempilla, műköröm, tetoválás, így, ha ezeket valamelyikét szeretnéd, sajnos le kell mondanod róla.
· Termékeinket kézzel készítjük, ezért nem minden szabályos, így a betűk sem lesznek olyanok, mintha géppel írnánk őket
· Nagyon sokféle színnel dolgozunk, de még sajnos így is a fodrászok vezetnek. 🙂 A sötét barna hajat sötét barnával festjük, a vöröset narancssárgával, a szőkét citromsárgával, stb. Ne feledd, ezek „csak” pálcikafigurák, aranyosak, bájosak, de nem portrékat készítünk.
· Nem készítünk látványtervet, vázlatot sem.. Tudjuk, így nem látod, mit fogsz kapni, de ez így izgalmas. 🙂 A meglepetés erejével (is) dolgozunk. 🙂
Vintage termékek:
A Vintage kategóriába sorolt termékekre vonatkozó információk:
- Ebben a kategóriában olyan tárgyak találhatók, amelyek régiek, de jól illeszkednek a mai kor stílusához.
- Az itt fellelhető faliképeket a saját ízlésünknek megfelelően válogattuk. Mivel nem vagyunk szakértők, csak szeretjük a szépet, ezért a képek eredetéért, eredetiségéért felelősséget vállalni nem tudunk.
- A vintage termékekről igyekszünk információt szerezni, és megosztani.
- Igyekszünk minél jobb fotókat feltölteni, hogy mindenki el tudja dönteni, szeretné-e megvásárolni a látott terméket.
A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-18 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Az általános teljesítési határidő a vételár átutalásának megérkezésétől számított 1 hét. Bizonyos esetekben – külön megállapodás alapján – ez a határidő hosszabb és rövidebb is lehet.
Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten, vagy egyéb okból nem áll rendelkezésre, a vételár visszautalásra kerül az összeg küldőjének címére.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.
Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.
Fizetés
Webáruházunkban jelenleg banki előrefizetéssel és Paypal utalással tud fizetni.
A megrendelt termék vételárát bankszámlánkra előre utalással lehet kifizetni. Az utalást követően a termék a megrendelés visszaigazolásában meghatározott határidővel kerül postázásra.
Szállítás
Az áru kiszállítását a vételár beérkezése után indítjuk. A vételáron felül a vásárlót terheli a szállítás költsége is. A termék megrendelésekor feltüntetett szállítási és kezelési díjakon felül a Vevőt egyéb fizetési kötelezettség nem terheli.
Webáruházunk megrendeléseit a honlapon szereplő termék jellegétől függően a következő módon szállítjuk ki:
- Magyar Posta teljesíti és annak díjszabásával számol hozzáadva az esetleges csomagolási költséget is.
2. Foxpost automatába helyezzük, a csomag méretétől függően az aktuális Foxpost díjszabással hozzáadva az esetleges csomagolási költséget.
3. DPD futárszolgálat házhoz szállítja, 2500 Ft-os díjszabással.
A kívánt szállítási módról e-mail-ben egyeztetünk.
Amennyiben a csomag időben feladásra került, a szállító cég késedelmes szállításáért illetve a szállítócég által okozott kellemetlenségekért (pl.: kézbesítéssel kapcsolatos problémák) felelősséget nem vállalunk.
Amennyiben nem a mi hibánkból érkezik vissza a csomag (pl.: téves cím megadása, szállító cég szolgáltatásaival kapcsolatos hibák), a visszaérkező csomagot külön szállítási díj felszámításával újra feladjuk.
Amennyiben a csomag nem a mi hibánkból adódóan elveszik, szállítás során rongálódik, kártérítésre nálunk nincs lehetőség, kártérítési igényét a szállító cégnél érvényesítheti.
Szállítás külföldre
A csomagokat alapesetben a Magyar Posta kézbesíti, díjszabásuknak megfelelően. Nemzetközi árlistánkat kérje e-mailben.
Elállás joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.
Ilyen esetek az alábbiak:
- Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
- Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján, egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.
Elállási jog gyakorlásának menete
Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon.
Panaszkezelés
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/
Bírósági eljárás. Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
A panasz elutasítása esetén a vásárló panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kérheti. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a vásárló az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra – a vásárló erre irányuló kérelme alapján – az illetékes testület helyett a vásárló kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.
Az adatbeviteli hibák javítása – Felelősség a megadott adatok valóságáért
A vásárlónak a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van a bevitt adatok módosítására. A vásárló felelőssége, hogy az általa megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre. A vásárló a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Eladó jogosult a hibás adatbevitelből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét a Vásárlóra hárítani. Az Eladó a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. A rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
Eljárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
- 0 Ft-os ár
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
Kellékszavatosság
A Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv, valamint fogyasztói szerződés esetén a 373/2021 (VI.30.) Korm. rendelet szabályai szerint.
A vásárló – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.
Az áru kijavításának vagy kicserélésének elvégzésére nyitva álló észszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor a Vásárló közölte a hibát a vállalkozással.
A vásárlónak az árut a kijavítás vagy kicserélés teljesítése érdekében a vállalkozás rendelkezésére kell bocsátania.
Az ellenszolgáltatás leszállítása akkor arányos, ha annak összege megegyezik a Vásárlónak szerződésszerű teljesítés esetén járó, valamint a Vásárló által ténylegesen megkapott áru értékének különbözetével.
A Vásárló adásvételi szerződés megszüntetésére vonatkozó kellékszavatossági joga az Eladónak címzett, a megszüntetésre vonatkozó döntést kifejező jognyilatkozattal gyakorolható.
Termékszavatosság
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás Áru kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. Az Áru hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.